mandag den 22. december 2014

Menuen i uge 51 - 2014

Mandag: Rødspættefilet
Med tang-salat, kogte kartofler og en sovs som bare ikke blev, som jeg ville have den.

Tirsdag: Karbonader
... med kartofler, smørsovs og en grov salat - (der om et par dage kan lynsteges, hvis den ser for træls ud)

Onsdag: En dag med rester
Frikadeller fra fryseren, knuste kartofler med ost og grov salat fra tirsdag.

Torsdag: Den nemme
I dag stod den på fiskemandens gode krebsehale-salat på brød... senere sneg der sig dog også en toast ind. Har prøvet det utallige gange... bliver altså ikke ordentligt mæt af "snack"-mad :-/

Fredag: Svindler suppe
Så nemt at selv et barn kan lave den... :-D

Lørdag: Ribbensteg

Søndag: Skidne æg
... selvfølgelig i sennepssovs og med hakkede syltede rødbeder, rå løg og cornichoner... fordi jeg var løbet tør for kapers :-/

"Nu kommer der vist ikke flere menuer i år fra min side... og om jeg starter op igen næste år, har jeg ikke helt besluttet endnu. Overvejer lidt... om jeg skal tage en periode med tilbehør? Nu må vi se... håber ialtfald at jeg har inspireret en enkelt eller to til nem aftensmad"

2 kommentarer:

  1. Håber inderligt på, at du genoptager det i 2015, for jeg nyder sådan dine indlæg <3 Glædelig jul <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise

      Tak for din søde kommentar... håber du kom godt gennem juleaften :-D

      Jeg skal nok bare have en menu-pause - eller i det hele taget en blog-pause, men lover jeg kommer stærkt tilbage.

      - Pia

      Slet