lørdag den 27. december 2014

Julen varer længe


... og koster mange penge. Nej det er nu ikke helt sandt for vores vedkommende :-D Håber I alle er kommet godt igennem... og fået alle juleønsker opfyldt.

Jeg er så småt begyndt at tænke på maden i januar... og jeg kan allerede forberede Jer på, at der kommer masser af rester og bøtter på menuen. Jeg planlægger en januar uden de store udgifter på mad.

Desuden kommer der også en ny etikette. B og jeg har aftalt, at den smule mad vi sikkert kommer til at smide ud... skal vejes. Kilder i 2011 siger:" At en husstand på 2 personer skulle smide 65kg mad ud om året" Det bliver vi her på matriklen nød til at undersøge.

3 kommentarer:

  1. Glæder mig allerede til at læse, hvor meget mad I smider ud på et år - det kan ikke være mange gram :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise :-D

      Jeg ved heldigvis, at du har ret :-D Men tror også, det bliver "sjovt" at se det på skrift.

      - Pia

      Slet