søndag den 21. december 2014

En ½ meter ribbensteg


Operation "Fyld fryseren" er for alvor skudt i gang her på matriklen. Jeg er simpelthen ikke i stand til at gå forbi et godt tilbud, selvom jeg egentlig har masser af kød og fisk i fryseren i forvejen, Er jeg den eneste??

I går faldt jeg over en ½ meter lang ribbensteg, ja jeg målte den på 3,5 kg til den nette sum af 82,- :-D Den er nu skåret op og pakket ned... altså bortset fra en lille steg, vi stegte i går. Det blev til:

3 x ribbenstege
3 x flæsk
1 x kogeflæsk

Alt til 2 personer... hvor jeg forventer at stegene også giver lidt pålæg eller rester til biksemad :-D

Selvfølgelig ved vi alle, at den 23 december er en "skod"-dag at handle på, men ikke destro mindre er der ingen tvivl om, at jeg kan ses i dagligvarer butikkerne, snusende efter gode tilbud. Mange butikker har jo lukket et par dage eller tre, så mon ikke der skulle dukke et eller to datovarer tilbud op?? Eller bare tilbud i det hele taget :-D

Hvad med dig?? Skal du afsted??



2 kommentarer:

  1. Nop! Sidder på på bus, tog og ferge hele dagen, så bliver nok knapt med den. Men skal da have lidt med mig til Norge alligevel, så vi får se om jeg finder noget;o

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine

      Håber du får en rigtig god jul i Norge :-D

      - Pia

      Slet