torsdag den 27. november 2014

Kylling VI


Med måltid nr. 6 nåede jeg til vejs ende i mit kylling projekt. Det har været sjovt, men en anden god gang, vælger jeg nok at trække et tilsvarende projekt over et par uger eller tre :-D

6 måltider til 2 personer ud af en' kylling + lidt til madpakken må siges at være: "Godt gået!!"

I går havde jeg en smule stegt brystkød tilbage, vingerne og en god del skind.

Valgte at stege vinger og skind... vingerne som små hapsere... og skindet ville jeg bruge som topping på en kyllingsalat. Skal vi bare sige, jeg glemte alt om skindet, indtil køkkenet var tungt af røg :-D Uuuupsss... vingerne var dog ok.

Kyllingsalaten lavede jeg af blancherede gulerod og selleri-stave... vendt i en cremefraiche dressing rørt med karse og en lille smule knust sprødt bacon.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar