onsdag den 11. december 2013

Knofedt og grydesvamp


Og så lige et indlæg, der ikke kan spises... billederne er desværre ikke den bedste kvalitet, men jeg er sikker på, der nok skal være en eller to, der kan nikke genkendende til problemet alligevel.


Mange af mine ildfaste fade er omkring 20 år gamle, hvis det kan gøre det... og tiden havde sat sine tydelige spor. (Pinligt!!) Jeg havde faktisk fablet om, jeg blev nød til at udskifte en del af dem... lige indtil, jeg faldt over denne grydesvamp.


Det er til dato, den bedste grydesvamp, jeg har haft... "Den må da ridse"... og nej, det gør den nemlig ikke. Så inden du suser ud og bruger en formue på nye fade, tjek lige denne svamp ud... er ret sikker på den kan købes i de fleste dagligvarebutikker. Den ligger i en pakke med 4 og koster omkring 10,-



Ingen kommentarer:

Send en kommentar