fredag den 13. december 2013

Citrusfrugter


Øko-citrusfrugter er et "must" i min madlavning. Prisen er måske lidt pebret... men kvalitet og smag kan ikke diskuteres. Øko-citrusfrugter er bare bedre :-D

Jeg bruger næsten dagligt saft og skal... som springere, pift til supper, kage og i øjeblikket er det helt store hit... citron-kartofler.

Men ind imellem ligger der en tilbage... som er begyndt at blive blød. Den river jeg, presser saften af... og fryser i en isterningform. Så er det nemt og ligetil, at tilsætte citrussmag i varme retter.

2 kommentarer:

  1. jeg er også begyndt at rive appelsiner og citroner lige inde jeg bruger/spiser dem. Så kommer det revne skal i fryseren og kan bruges i forskellig mad og bagværk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette
      Dejligt at vide, vi mindst er 2, der bruger/fryser citrusfrugter.
      - Pia

      Slet