fredag den 29. november 2013

Dagens bøtte


Som nogen af Jer har foreslået i min give-away, laver jeg også selv store portioner (specielt af sammenkogte) og fryser ned. Ved dog ikke, om jeg ligefrem vil kalde det reste-mad... men dejligt nemt og tidsbesparende er det på dage, hvor man ikke orker at stå i køkkenet... eller bare ikke har tiden.

Mindst en gang om ugen... står der "Bøtte" på menuen. Altid For det meste ved jeg lige nøjagtigt, hvad der er i... men husk at tilføje på bøtten, hvis du har brugt f.eks. meget chili eller hvidløg. Tro mig... chili bliver stærkere med tiden... og er måske ikke det, man bør serverer, hvis der er børn tilstede.

Note: Husk at hvis du portionsanretter... bliver dagens menu knap så kedelig at se på.

Når jeg nu snakker chili... så se lige Bubber spise chili her. "Stakkels Bubber"... men hvor er den grineren ;-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar