mandag den 11. maj 2015

Menuen i uge 19 - 2015

Mandag: Suppe med kød og melboller. Jeg havde en del kyllingskrog liggende i fryseren, så de blev kogt til en skøn fond og kyllingkødet røg tilbage i det kolde til en nem dag.

Tirsdag: "Dobbelt-paneret" kotelet toppet med bløde løg og kapers... dertil rodfrugt-fad

Onsdag: Dild og smørdampet fjæsing med rejer. Normalt ville jeg have stegt fjæsingen på en pande, men B's eksperiment udi i smørdampning, endte utroligt godt.

Torsdag: Stuvet hvidkål med medister... og rester af rodfrugt-fadet fra tirsdag

Fredag: Gaaaaaab... en 16'timers vagt pga. gallafest. Vildt hyggeligt, men nøjjj hvor er jeg brugt. Menuen i dag = "krummer fra de riges bord" :-D Sejt at opleve begge chefer sammen, når de/vi kører menuer :-D

Lørdag: 18'års fødselsdag på en kinesisk restaurant... Hader indbagt friturestegt mad og buffeter, men blev glædeligt overrasket til en forandring.

Søndag: Var der virkelig brug for tømmermænd's mad... og grill-kyllingen var kun en telefonopringning væk :-D

Efter en tiltrængt pause fra uge-menuerne... er jeg tilbage :-D Håber jeg kan bidrage med lidt inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar