mandag den 29. september 2014

Fødselsdags give-away

"Ny update 27-10" Endelig lykkedes det :-D Låvise med bloggen Låvises mad løb af med sejren :-D Tak til alle, der gad deltage.

"Ny update d. 26-10" Er det virkelig rigtigt, at jeg ikke kan komme af med min give-away?? Det føles sådan... så nu får alle I med det rigtige svar - C - endnu en chance. Den der kommer først til mølle og lægger en kommentar her i indlægget, blive vinderen. Hvis ingen kommer til fadet, vælger jeg mig selv :-D

"Ny update d. 21-10" Jeg har i dag trukket en ny vinder mellem de resterende lodder. da Astrid aldrig kom på banen. Give-awayen falder nu til Jette Rosendal, du ved, hvad du skal gøre inden d. 24 oktober :-D

"Update d. 17-10" Vinderen er fundet med det rigtig svar C. Det blev Astrid med bloggen Bare sådan. Send mig en mail med din adresse inden d. 20 oktober - og du er klar til at julebage


D. 16 oktober 2014 har "Udelukkende rester" eksisteret i 1 år... det skal fejres :-D

Derfor udlodder jeg en super sej koboltblå silikone dejskraber og et sæt med 5 firkantede kageudstikkere.



Det eneste du skal gøre er: At vælge hvilket motto, du tror... er mit. Du kan vælge mellem:

A: Hellere ski** det ud, end smide det ud.

B: Et måltid uden ost, er som en kvinde uden tænder.

C: Jeg smider ikke noget ud, før det er grønt og har fået hår.

Desuden skal du selv tjekke her, om du er den heldige vinder. Hvis jeg ikke hører noget i løbet af  3 dage, trækkes en ny. Konkurrencen slutter d. 16 oktober 2014 kl. 24.00

Vil du tjene et ekstra lod... skal du følge mig enten via Bloglovin' eller GFC og skrive det i kommentarfeltet.

Klar - parat - start

18 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at dit motto er C....;-)

    Og jeg følger dig begge steder ;-)

    Knus og et snartligt tillykke med fødselsdagen herinde

    SvarSlet
  2. Jeg fristes til at sige A :-)
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  3. jeg tror også det er C

    Jeg følger dig gennem bloglovin.

    Er det allerede et år siden ?

    SvarSlet
  4. hm ... gætter på c. :-)

    //Christina Stoldt
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  5. Hvis det ikke er C, så synes jeg du skal ændre det :-) Tillykke.

    SvarSlet
  6. Hej og tillykke med bloggens fødselsdag. Har først set din blog nu, men den ser ret interessant ud. Og tror at svar C passer godt til din tankegang.
    Venlig hilsen Jette

    SvarSlet
  7. Tillykke med dagen, jeg tror at det er A men er godt nok i tvivl :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Og følger dig forresten via bloglovin :)

      Slet
  8. Jeg tror også på C :)

    k.alberte@hotmail.dk

    SvarSlet
  9. Jeg tror på A ;-)
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  10. tror du deler mit motto nemlig a
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  11. En skam man ikke deltog:(
    Held og lykke med at finde en vinder (det lyder som om du har brug for det, selvom det lyder da underligt at man ikke lige tjekker om man har vundet)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frk Stoffer

      Jeg forstår det heller ikke... og overvejer om jeg i fremtiden overhovedet vil lave flere give-aways. Jeg ved da godt, at mine ikke ligefrem har været store og prangende, som mange af de sponsorerede er, men hvis man alligevel ikke er interesseret i min blog, er det lidt underligt, man deltager og tager chancen fra mine læsere.

      Hm... jeg lyder vist lidt muggen idag :-D

      - Pia

      Slet
  12. Du kan da ikk være muggen sødeste dig.

    Det er da fordi det har været meningen fra starten at det er MIG der skulle vinde.....fnis

    Jeg ELSKER din blog U know that

    Knus L

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej L

      Du har så ganske ret... jeg kan ikke være muggen (særlig lang tid af gangen) :-D og nu slap jeg af med min give-away... håber du kan bruge den :-D

      Tro mig, det er gensidigt. I øvrigt havde jeg skrevet en laaaang kommentar til dit indlæg i går, men da jeg klikkede send, røg den ud i cyber-space HMPRFF... forsøger igen senere.

      Husk at send din adresse til mig søde.

      Morgen-hilsen
      - Pia

      Slet
    2. Du kan tro jeg kan bruge den :-D

      Hihi var det ikk noget med at du skulle huske og kopiere teksen INDEN du sendte ;-D

      Knus

      Slet
    3. :-/ Mumle, mumle, mumle... men jeg blev lige så ivrig og skulle se "eksempel" og vupti... tom kommentar-felt.

      :-D Pia

      Slet