lørdag den 14. marts 2015

Wraps som nødløsning


Jeg har aldrig været overtroisk med hensyn til tallet 13... men når det samtidig falder på en fredag, som i går... og alt går galt, har jeg lyst til at rykke den dag ud af kalenderen.

Først sprang koblingskablet på bilen... selvfølgelig lige midt i et kryds.
Så fik Gizmo en hjerneblødning over eget spejlbillede og gik amok på B... amok som i "Du skal dø" - ensbetydende med store flænger og blodpletter på mit sprit-nye gulvtæppe.
Da jeg endelig kom til madlavningen... suk!! Viste det sig, at mine kartofler var blevet grønne og jeg dermed måtte være kreativ, hvilket tog en del længere tid.
Og som toppen på kransekagen... X-faktor :-( Ja, jeg så ikke afgørelsen, for da snorksov jeg på sofaen, men det piner mig, at favoritten røg ud.

Jeg havde i forvejen taget en bøtte med Krydret kålgryde ud af fryseren... den skulle have endt sine dage, som topping på bagte kartofler, men sådan blev det som sagt ikke.


Istedet hev jeg nogen frosne wraps ud... de skal lige have 2 x 30 sekunder i mikroen, så er de smidige og medgørlige, men inden da... måtte jeg lige hakke lidt ost... for hvem spiser wraps uden ost?? (Pssst for at gøre minihakkeren nogenlunde ren, kom der en gulerod gennem maskineriet.


En håndfuld ost og guleroden røg på wrapsen...


... og dækket med kålgryden. Her kan du selvfølgelig bruge hvilken somhelst rest "kødsovs".


Så blev de foldet... og røg i en 200 grader forvarmet ovn i 15 minutter... inden det fik endnu en håndfuld ost på toppen. Da osten var smeltet... fik rullerne lige et skud røget paprika på toppen. Smager godt... og ser godt ud :-D


4 kommentarer:

  1. Hold nu fast en dag. Det er en af dem hvor man skal bliver UNDER sengen :-D

    Jeg elsker tallet 13. Valgte selvfølgelig osse at skulle giftes den dato :-D

    Maden ser skøn ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Den 13 som i denne måned???

      Ja, helt klart, jeg skulle have gemt mig under sengen :-/

      Det smagte også skønt... ha ha... utroligt nok.

      Slet
    2. Under sengen :-D Med dit held var den sikkert brast ned over dig....fniiis

      Nej 13. november for snart 5 år siden :-D

      Slet
    3. Ja sikkert!!! :-D

      Det skal jeg huske...

      Slet