mandag den 18. januar 2016

Menuen i uge 2 - 2016

Mandag: Frikadeller og brun sovs. Jeg kan seriøst ikke mindes, hvornår jeg sidst har stegt frikadeller. Oftest ender det, som farsbrød for nemhedens skyld

Tirsdag: "Fryser-suppe" og brødcroutoner af "gamle" boller

Onsdag: Paneret kotelet med "fryser-flødesovs", som viste sig at være en lille bøtte millionbøf?? Dobbelt op på kød, sagde B med et stort smil om mulen :-D

Torsdag: Skidne æg med sennepssovs og andet godt

Fredag: Frikadelle burger med deller fra mandag og hurtig agurkesalat + rødkål

Lørdag: Mørbradbøffer i fløde mælkesovs med masser af løg. Vi får meget sjældent dessert... men når naboen banker på døren med appelsinfromage i hænderne, kaster vi gladeligt og grådigt i hovederne :-D

Søndag: Stod den igen på frikadelle burger... nu med ost og kartoffelbåde :-D

"En uge i dellernes tegn... men nu er jeg også mættet for et stykke tid, både hvad deller og brød angår. Madplanen er lagt og grønsags-skuffen fyldt op... og jeg glæder mig i den grad til, der i denne uge skal laks på bordet :-D "


4 kommentarer:

  1. Mmm deller og burger kan man ikke få ofte nok :-) Som altid bliver jeg sulten af at læse dine skønne ugeplaner :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar Louise :-D

      Slet
  2. En dejlig og billig måde, at du har sammensat din uges mad på :-)
    Hilsner herfra og en skøn dag til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria

      Helt sikkert "billig"... der er ikke grænser for, hvad min fryser gemmer... og ind imellem skal den altså tømmes.

      Det skal dog siges, jeg savner viildt at shoppe :-D

      Store smil herfra
      - Pia

      Slet