fredag den 25. juli 2014

Et fad-fuld med kvarte


Jublen ville ingen ende tage, da jeg igår smækkede et stort fad rugbrød med pålæg på bordet :-D Pålægs-kassen skulle tømmes for sørgelige rester... desuden er det nu så varmt (har været det længe), at varm mad ingen interesse har.

Her er hvad jeg fandt under mit detektiv arbejde:

1 kogt æg
3 halve kogte kartofler
1 lille stykke Fars- roulade
1 stump spegepølse
Og en klat leverpostej

Udover det brugte jeg:

4 hele rugbrøds skiver skåret i kvarte
Smurt med smør og fedt (altså ikke på samme brød :-D)
Et par blade af hjertesalat
Remoulade
Mayonnaise
Lidt rå løg
Ristet løg
Snack peber
Stegt bacon
Purløg
... og ikke mindst... sneg jeg mig til at stjæle lidt af Gizmo's rejer

Nu vil jeg udstyrret med køletaske og termopose skynde mig ud og handle... inden det bliver for varmt... pålægs-kassen er tom og vi drøner i kolonihaven og håber på en plet med skygge... og hvis det så også blæser lidt, ville det barre være dejligt :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar