søndag den 18. januar 2015

Æggesalat med sennepsdressing - en af de nemme


Frokosten i weekenden består oftest af enten rugbrødder eller biksemad... alt afhængig af, hvad der lige er i køleskabet og hvad jeg har lyst til selvfølgelig :-D

Denne gang havde jeg udset den sidste slat marinerede sild i sennepsdressing fra julen... som dagens oplagte "Stop Spild Af Mad" -offer. (Indlægget er ikke sponsoreret)


Der var et par enkelte sildesnitter tilbage... og en god mængde sennepsdressing. Sildesnitterne (som jeg skar i mindre stykker) fik følgeskab af finthakket løg og æble... ja og så selvfølgelig hakket æg :-D Det hele blev vendt grundigt rundt, hvorefter salaten fik lov at trække...


Længere inde i køleskabet fandt jeg også en stump røget mørbrad. Heldigvis er holdbarheden på sådan en karl laaang... begriber ikke, jeg havde glemt den. Men fatter slet ikke, at B ikke allerede havde forkølet sig på den for længe siden :-D



Dagens frokost... den var nu slet ikke så ring' endda :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar