tirsdag den 3. juni 2014

Undgå spild af tilberedte kartofler


Min bedre halvdel nægter at spise kartoffelmadder... men så har jeg dem for mig selv :-D

Forleden havde jeg en bagt kartoffel i overskud... den er godt nok ikke så pæn hvid i farven, som kogte... men smagen fejler ikke noget og kan sagtens bruges til kartoffelmadder. Se evt. her, hvad jeg også bruger "overskuds" kartofler til.

Jeg behøver næppe komme med en lang afhandling om, hvordan en kartoffelmad laves... men i mit univers, skal den smøres med fedt og ikke smør. Purløg ville have været dejligt, men det havde jeg desværre ikke til rådighed... og ved godt, at rødløg havde givet et bedre synsindtryk... men jeg bruger, hvad køleskabet indeholder.

Din kartoffelmad... hvordan ser den ud?? 

2 kommentarer:

  1. Der skal være hjemmelavede ristede løg på:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh ja... det ville heller ikke være dårligt :-D

      Slet