lørdag den 3. maj 2014

Nemt og billigt - med perfekte kartoffelbåde


Så gjorde jeg det igen... glemte at tage op af fryseren til aftensmad. Pokkers... det kan betyde 3 ting: Enten at jeg skal ud og handle uden planer, som er = impulskøb. Eller at den står på flade rugbrødsmadder, som selvfølgelig er ok ind imellem - bare ikke lige en fredag aften. Men... jeg har et "redningsnet" til de dage :-D


Mini-forårsruller fra Netto... som kan steges på panden direkte fra fryseren. Små lækre knasende sprøde grønsagsruller... som kun koster 20,- for en pakke, når de er på tilbud. Med tilbehør beregner jeg 8-10 stk. pr. person... men lav endelig lidt ekstra, hvis der er plads på panden. De er også gode kolde :-D

Jeg valgte at servere salat, soja og kartoffelbåde til rullerne.


Du kan læse her, hvordan jeg laver kartoffelbåde, som er perfekte hver gang :-D



Nemt og billig til omkring en flad 20'er for 2 personer :-D

Hvad spiser du, når du har glemt at tage op af fryseren??

Note: Selvom jeg "reklamerer" for både Netto og rullerne... er indlægget ikke sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar