mandag den 31. august 2015

Menuen i uge 35 - 2015

En uge mere... og så er den fryser, så godt som tømt :-D Hvis altså lige jeg ser bort fra pølserne, som ligger og griner højlydt af mig. Jooo... der blev købt stort ind til sommerens grill-sæson, men hvor fa'en blev den af??

Mandag: Vi fik gjort kål på de sidste koteletter, som igen blev udført på Hawaii'isk vis :-D Dertil serverede jeg igen kartoffel-både, som er det nemmeste, når nu ovnen alligevel skulle bruges. "Salaten" bestod af alt godt fra have og altan... med undtagelse af tomaterne, som vi desværre ikke har haft held med i år :-/

Tirsdag: Den sidste bøtte karry-kål fra fryseren... og resterne af "salat" fra mandag

Onsdag: En halv bakke portobellosvampe stirrede olmt på mig fra bunden af grønsagsskuffen... uppss dem havde jeg glemt. De fik en tur på grillpanden, så de kunne smide lidt væde... udstyrret med ost og røget paprika... røg de i i ovnen . Og... blev serveret til grill-medister fra fryseren, løg-kartofler og... tadaaa... en grov "salat"

Torsdag: Den helt store "Stop Spild Af Mad"-pizza. Den får lige et helt indlæg for sig selv, som du kan finde her

Fredag: Stod den på en lækker smør-mør bøf :-D Tiltrængt efter en måned med "tøm fryseren". Nu er vi så klar til, at bruge en mindre formue på at fylde den op igen... selvfølgelig når jeg lige har svinget en klud indvendig i den :-D

Lørdag: Fødselsdag hos verdens sødeste svigerinde... lækker mad som altid

Søndag: En dag på langs på den 4-benede krævede grill-kylling :-/ Selvfølgelig ville det have været nemt at lave en wraps eller toast... desuden også billigere, men det var nu altså nemmere at række ud efter "knoglen"... trykke på "speed dail" og bestille det sædvanlige :-D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar