tirsdag den 11. august 2015

Kolesterol-bomben jeg ikke selv vil spise


Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg sluger billeder af smukke kager råt :-D Jeg har bare aldrig gjort så meget i den disciplin selv. Uigennemskuelige opskrifter og fremgangsmåder... + håndarbejde med indbygget perfektion, så får jeg i den grad præstations angst :-D Desuden vil jeg egentlig hellere have en frisksmurt ostemad.

Dog forbarmede jeg mig over B... og jeg havde virkelig nærlæst lektien ca. 1000'ende gange. Handlet ind med store armbevægelser og slet ikke studset over, hvor klamt 750g SMØR lyder... tro mig, bare "lugten" af smør på nuværende tidspunkt, giver mig kvalme.


Selvom kagen ikke lige er mig stik mig en franner med mugost, var den sjov at prøve kræfter med... og jeg skal helt sikkert prøve igen på min måde, for (f)lagkage er kommet for at bliver, dog i en mindre fimset udgave. Når der står rød pastafarve... betyder det ikke rød frugtfarve. Ha Ha....


Afslutningsvis skal det siges, at B var begejstret... og det er nok for mig :-D

Og hvad har alt det her, så lige at gøre med Stop Spild Af Mad ?? Det skal jeg sige dig... i opskriften stod der nemlig, at kagen der skæres fra, skal kasséres... og selvfølgelig skal den ikke det. Den skal da i fryseren... og bruges til trøffelkugler. Husk det nu!!! :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar