torsdag den 16. oktober 2014

I dag er det bloggens fødselsdag


Hold nu op... hvor er jeg overrasket over de mange kommentarer, spørgsmål og tilkendegivelser jeg har fået gennem blot 1 år. Specielt fordi bloggen "kun" er en lille del af min hverdag, som jeg lægger høj pris på og som konstant ligger i mit baghoved:-D

Faktisk var "Udelukkende rester" en handling i stædighed, for tit og ofte fik jeg påpeget, at der var grænser for, hvor små rester man kunne/skulle gemme. "Jeg ved, I sidder derude... og husk, jeg ved bedst" :-D Nu skal jeg heller ikke blive så hellig, at glorien falder ned om halsen på mig... og kvæler mig, for selvfølgelig smider jeg også rester ud ind imellem... men det er godt nok yderst sjældent :-D

Ud af de 161 indlæg jeg har skrevet i år, har jeg været spændt på, hvilke der ville ende på bloggens top 3... og her er de så:



Tre vidt forskellige poster... men dejligt at se, at jeg magter at "sprede" mig, så der er noget for alles smag. Specielt syntes jeg, det er sjovt at lave etiketten: Inspiration... fordi det tvinger mig til, at forsøge mig med andre ting, så jeg ikke bare ender i de gængse opskrifter, der allerede sidder på rygraden... tips og forslag fra Jer søde læsere gør også, at jeg bliver inspireret og min nysgerrighed pirret. Så... 1000'ende tak for det :-D

Desideret nye opskrifter har jeg ikke mange af... og det er heller ikke min plan, men jeg kan altid lokkes, hvis du spørger pænt :-D Ellers forsøger jeg at linke både til højre og venstre fra min anden blog Mini-hakkeren.


Lidt nyt er der dog kommet på bloggen... Sådan spiser vi. Det er mest for min egen fornøjelses skyld + jeg kan dokumentere overfor min bedre halvdel, at han faktisk får kartofler flere gange om ugen... ha ha. Om det er en post, I overhovedet gider læse... skal jeg lade være usagt, men nu er den her og så længe, det er sjovt, bliver den.

Lidt statisk skal der naturligvis også til:
Jeg har det første år skrevet 161 indlæg
Jeg har haft 14.300 klik på bloggen
Jeg har 66 skønne følgere på Bloglovin'
Og 14 ligeså skønne følgere på GFC

Afslutningsvis vil jeg opfordre til, at I siger til... hvis I syntes, der mangler noget på bloggen - eller hvis der er noget, I syntes, er ganske overflødig :-D

Ikke mindst... 1000'ende tak til alle Jer, der følger, lægger kommentarer... eller blot sidder i baggrunden og får lidt inspiration til hverdagen. Det er en fornøjelse at kunne bidrage i kampen "Stop Spild Af Mad"


8 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen! og TAK for dine altid gode bidrag til Stop Spild Af Mad og kampen mod madspild.

    Kærlig hilsen,
    Selina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Selina

      Tak for din søde kommentar :-D

      - Pia

      Slet
  2. Til lykke med fødselsdagen, Pia!
    Jeg må indrømme, at da jeg så, at man begyndte "Stop spild af mad-kampagnen", tænkte jeg "Hvad er det dog for noget - man smider da ikke mad ud - hvis man er velforvaret!" Heldigvis har jeg lært at lave mad og bage, reparere og sy om og finde på smarte løsninger (der holder pengene hjemme), og jeg har aldrig set andet hos min mormor og min mor - så det er det, jeg kan - og har lært mine børn. Og ikke 10 vilde heste får mig til at købe en bærepose, men jeg giver gerne lige knap 10 kr. for en liter letmælk fra Naturmælk. "Brug forstanden - ikke skraldespanden" kunne være mit motto!
    Elsebeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elsebeth

      Tak!!

      Rigtigt fedt motto... måske jeg skulle bruge det i min "header"??

      - Pia

      Slet
  3. Du skal være velkommen, Pia - jeg bidrager gerne.
    Elsebeth

    SvarSlet
  4. Et forsinket tillykke med fødselsdagen søde Pia

    Jeg elsker din blog, dine dejlige indspark og din humor.

    Thumbs up for det og en kæmep følselsdagskrammer herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar søde Låvise.

      - Pia

      Slet