mandag den 27. oktober 2014

Menuen i uge 43 - 2014

Mandag: Minut-steak
Med stegte løg og grønsager. De små "nemme" kartofler er igen favoritten, når nu vi ikke har flere af vores egne fra kolonihaven :-D

Tirsdag: Kogt Skinke
Med hjemme-dyrket blomkål og Elsebeths skønne sovs :-D

Onsdag: Tøm grønsags-skuffen
... i en gryde og rør rundt - suppe. Serveret med tomat/oste brød.

Torsdag: Når kæresten er i køkkenet
... er der både grill-striber, dild dressing og panering. Vi har hver vores mening om servering... jeg har min - og han har Pias... ha ha... han er ved at lære det :-D

Fredag: Ups-løsningen
Pasta med grønsager og mini vegetar forårsruller. Havde glemt at tage kød ud af fryseren igen.

Lørdag: Hjerte-gryde
Åhhh hvor er jeg glad for, min bedre halvdel er ligeså vild med indmad, som jeg er :-D Når et 550 liters akvarie skal tømmes for vand, er simre-mad absolut det bedste. At jeg så svindler og bruger kartoffelmos af pulver, behøver jeg slet ikke nævne. 

Søndag: U-fotogen og kolesterol-fremmende aftensmad
Men nøj... hvor er en fedtet omgang grill mad lykken, når der er måneder siden, vi sidst har fået grill-kylling og fritter fra byens absolut bedste "grill-smed" :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar