torsdag den 22. januar 2015

Burger med skinke og ost


Hvem siger, at en frokost absolut skal bestå af rugbrød?? Og hvem kan sige nej, til en hjemmelavet burger?? Ikke nogen jeg kender... og som adspredelse i en madpakke ind imellem, bringer den hos B begejstret glæde. Pssst!! På den måde ved jeg, han ikke umotiveret drejer forbi McMåge :-D


Om den så er sund... skal jeg lade være usagt. Men om ikke andet... så ialtfald sundere og med et minimum af forskellige tilsætningsstoffer :-D


Der skal så lidt til... boller, salat, skinke, ost, løg... og en eller anden for for smørelse til bollerne. Om den var god?? Du kan tro, den var :-D

5 kommentarer:

  1. Mums de ser gode ud - det vil jeg købe ind til at forkæle mig selv med i weekenden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise.

      Hvis du går i krig... så husk jeg har en nem opskrift på gulerodsboller her på siden :-D

      - Pia

      Slet
    2. Jeg snød og købte færdige boller i weekenden - at bage selv har jeg ikke gjort i umindelige tider :-) Faktisk plejer jeg heller ikke at lave mad selv, så at jeg er begyndt på det igen, er STORT :-)

      Slet
    3. Ved du hvad Louise... der er såmen ikke noget galt i at "snyde". Når jeg laver pizza eller tærte, er det sjældent, jeg selv laver bundene... men jo det sker.
      Glæder mig, du igen har fået smag for at gå i køkkenet :-D

      - Pia

      Slet
    4. Nej, det er bedre at snyde end slet ikke at lave mad selv :-)

      Ja, det er dejligt, at inspirationen her i blogland har givet mig lyst til selv at lære at lave mad igen - madlavning var desværre en af de færdigheder, jeg mistede, da jeg blev syg for alvor. Nu har jeg fået det meget bedre psykisk og igen har fået mod på selv at lære at lave mad igen - DET er luksus :-)

      Slet