mandag den 30. marts 2015

Menuen i uge 13 - 2015

Hold nu op en mad-uge... madplanen har på ingen måde virket for os, der er blevet spist lidt på må og få... med det resultat jeg nu har i overflod af grønsager, der begynder at synge på sidste vers :-/ Tror jeg har ramt "mad-muren"... så vælger at skrue ned for blusset med hensyn til indlæg her i påsken... men ugens "menu" skal I ikke snydes for.

Mandag: Rester af ribben og coleslaw i wraps... om muligt endnu bedre end i burgerboller

Tirsdag: Trak igen det korteste strå og fik aftenvagten på job... hvor den stod på svampesuppe

Onsdag: Æggekage med rester af kartofler

Torsdag: Hakkebøf med bløde løg, kartofler, pandesovs og grov salat

Fredag: Nakkekotelet toppet med bacon-løgringe, flødekartofler og grov salat... spørg lige om B var i den syvende himmel :-D

Lørdag: Højrebsbøf med rester af flødekartofler og resterne af den grove salat... tilsat broccoli og coleslaw-dressing

Søndag: Farserede rosenkål i svøb med bagt batat og hvidløgsdressing

5 kommentarer:

  1. Hvordan blev dine farserede rosenkål??? De ser lækre ud, og pas lige på sig selv lidt ikk

    Kram L

    SvarSlet
    Svar
    1. Årrhh de blev gode :-D Og så er de jo faktisk også rigtig nuttede.
      Jeg prøver... min påskeferie startede for 2 timer siden, tro mig... jeg skal ikke lave en hujende fis, ialtfald ikke noget anstrengende :-D
      Fik du iøvrigt min mail??
      Knus Pia

      Slet
    2. De er nemlig nuttede og vildt lækre :-D

      Godt med afslapning, du skal vel osse i Koloninaven snart :-D

      Nope ingen mail :-( Min er laavise181@gmail.com

      Slet
    3. Ha ha... den du har stående på dig blog, skal du vist have opdateret :-D

      Sæsonen i kolonihaven startede igår... men jeg skal nu ikke nogen steder før, der er to cifferede varmegrader... jeg skal ialtfald ikke overnatte :-/

      Slet
    4. Den ER hermed rettet :-D

      Kan jeg godt forstå du ikke skal, jeg har lige fjernet tøsne/vand i spandevis fra toppen af mine kartofler, der er dækket til med plast. De blev lagt i weekenden, troede det var over med sne :-O

      Slet